Τι φανερώνει η έρευνα του Ινστιτούτου Επικοινωνίας για την υπεύθυνη στάση του καταναλωτή.

Ευρετήριο άρθρων ελληνικών περιοδικών

Τι φανερώνει η έρευνα του Ινστιτούτου Επικοινωνίας για την υπεύθυνη στάση του καταναλωτή.

Εμφάνιση πλήρους εγγραφής


Πηγή: ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ, τ. -, τχ. Λεύκωμα/Ειδική Έκδοση, 2008, σ. 36-42
Τίτλος: Τι φανερώνει η έρευνα του Ινστιτούτου Επικοινωνίας για την υπεύθυνη στάση του καταναλωτή.
Περιγραφή: Περιλαμβάνει πίνακες και γραφήματα
Ημερομηνία: 2008-06-01
Θέση τεκμηρίου: Διαθέσιμο μόνο σε έντυπη μορφή.Το περιοδικό που φιλοξενεί το συγκεκριμένο άρθρο βρίσκεται στην Κεντρική Βιβλιοθήκη.
Καθιερωμένα θέματα: ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ-ΕΛΛΑΔΑ-ΕΡΕΥΝΑ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ-ΕΛΛΑΔΑ-ΕΡΕΥΝΑ
ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΜΗ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ)

Αυτό το άρθρο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση πλήρους εγγραφής